05.16? NEEEEEEEJ!

Ett uppvaknande ser ungefär ut såhär: Vincent vrider på sig lite, sätter sig upp och börjar snacka. Ålar sig ner från sängen om ingen av mig och R orkar snacka tillbaka. SPRINGER ut i vardagsrummet för att se om det möjligtvis finns något gott på bordet. Har hänt ibland att det kan stå något kvar från kvällen innan. Då är det bara att gå upp och springa efter, fort om man vet att något möjligtvis står kvar. Imorse valde jag dock att titta på klockan först, den stod på 05.16 INTE OKEJ! Sa till Vincent att vi skulle sova, så jag gjorde välling och så knallade vi in på hans rum. Efter massa stirr i taket somnade även han om, så där hade jag tur!

Nästa uppvak var vid nio, så jag är mer än nöjd! Dagens blaner var att träffa amanda för att åka iväg och bada. Det är dock rätt mulet ute, men för mig är det nog skönt med ett dopp ändå. Ska höra mig för lite å se vad som väntar.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!