Saknad.

Sitter på jobbet och har lunch, hoppas på att få lite ny energi. Måste säga att det känns så mycket bättre att jobba från 7.45-16.00 trots att jag fick ställa klockan på 06.00 imorse. Gillar inte att komma hem runt halv tio på kvällen och börja klockan tolv.

Sitter och försöker klura ut hur jag ska få lite tid med Vincent idag. Jag klarar mig inte utan honom.. han är min drog.  (TACK OCH LOV ATT HAN INTE BÖRJAR DAGIS OCH JAG JOBB PÅ HELTID)!!! Tror nästan att R får komma och lämna honom så får han också vara med på middagen. Men å andra sidan borde jag kanske ta mig lite egentid nu innan bebben kommer, bara umgås med mina vänner och slippa hålla koll och jaga barn. Svårt val..!

På måndag är det vi två igen, då har vi fem hela dagar att ta igen massa kul på. Älskade älskade unge!


Kommentarer

Vildas mamma

Förstår att det måste vara svårt, men jag hoppas att ni får trevliga fem dagar tillsammans och att ni får göra en massa roliga saker :) Tänk, om två månader har du en till. Tiden går så galet fort ibland. Puss!

21:25:06 / 2010-08-06



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!