Lite energi tack :)

Jag är helt slut i hela kroppen och förkylningen smyger sig på men bryter inte ut helt. Vet inte om det blir dop idag eftersom både R och Vincent är dåliga. Blir nog så att jag åker iväg själv till min mormor och morfar i eftermiddag och firar mormors 80årsdag. Imorgon kommer förmodligen min pappa hem från sjukhuset och det skulle vara kul att hälsa på. Men eftersom infektionsrisken är stor måste vi alla bli friskare först. Hur det gick med operationen kan man läsa på deras blogg. Länk finns i vänstra spalten här.

Jag har också fått en ersättare på jobbet nu, vilket innebär att jag kan sluta snart om jag vill. Funderar fortfarande lite på om jag ska sluta redan 12e september eller den 26e som är två veckor innan BF. Har lite fler känningar i denna graviditet om man jämför med Vincents. Men den här gången har jag mer att stå i och kan inte ta det lugnt på samma sätt. Känner någon igen känslan av att benen hoppar ut led? Svårt att beskriva, men när jag går kan det kännas jätteobehagligt (inte ont) vid ljumskarna. Måste då stanna upp lite innan jag går vidare..?



Kommentarer

Tossan

jag sträcker upp en arm ;)

17:35:59 / 2010-08-29 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!