Inte lång tid kvar..

Idag bär det av mot min pappa, jag och Vincent ska sova kvar där och ha kvällsmys. Lite kräftor med kex och ost, mumsigt. Under dagen ska vi ta massvis med fina bilder på lillebror och Vincent. Känner mig lagom utvilad idag, självklart är jag trött men det är ju så det är. Vincent väckte mig tjugo över nio idag, så sova har jag fått göra. Jag är verkligen glad för att han hela tiden har sovit så himla bra och sover 12 timmar i sreck eller mer. Annars hade jag inte funkat som gravid.

Tänk att jag går in i v.34 på söndag, helt jäkla otroligt. Kollade på "livet på BB" igår medans jag skruvade ihop Vincents säng. De kämpade och hade så ont men det enda jag kunde tänka på var den lyckan de snart skulle få känna. Jag känner mig otroligt lugn inför förlossningen, jag vet hur jäkla dödsont det kan göra. Men jag vet också att det inte har någon som helst betydelse i slutändan, för det är så värt varenda värk som får en att skrika "jag ooooorkar inte mer" eller "jag vill döööööö!". Snart sitter jag här hemma med ännu ett underverk. Längtar så efter våran lilla! <3 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!