32 fulla veckor idag!

Godmorgon! Idag är det 32 fulla gravid veckor och mindre än två månader kvar till BF. Jag mår fortfarande otroligt bra bortsett från tröttheten jag får av järnbrist. Inga värre känningar inför förlossning än ryggont. Jag hoppas verkligen att jag slipper beckenbensuppluckring och foglossning som sist, då ska jag vara en lycklig jävel. Kissar gör jag mest hela tiden, jobbigast är på natten då jag har svårt att somna om. Hittar liksom inte rätt liggposition med magen. Men utöver lite småjobbiga saker så är det så mysigt!

Ska snart ta massa fina bilder på magen, måste bara ha någon som hjälper mig! Imorgon kankse. Idag är det jobb igen och jag ska snart göra mig iordning.




































Kommentarer

Vildas mamma

Fast foglossning är väl nödvändigt för att skelettet ska kunna röra sig så pass mycket att barnet faktiskt kan komma ut? Ett nödvändigt ont. Skönt för dig att må så bra! Bara åtta veckor kvar! :) Ska bli spännande. Och som sagt är jag nu 110% säker på att det är en flicka :) Återstår att se! Puss!

20:53:06 / 2010-08-15

freja

ja ta lite bilder!

03:20:03 / 2010-08-16 - http://stocktownstories.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!