Pyret det är dags att börja fladdra lite..

Senaste dagarna har jag legat och känt efter om Pyret rör sig där inne. Magen känns inte särskilt stor och jag borde känna (det måste vara enormt trångt). Samtidigt vet jag att jag inte var större med Vincent och att första sparken kom i vecka 17 eller 18. Men det är de där jäkla gaserna som luras, det bubblar en hel del i magen när man är gravid. Men det är ju också så de första rörelserna känns innan det blir riktiga sparkar. Det fladdrar liksom till lite i magen, det är just det där fladdret jag ligger och väntar på.


Här är jag gravid med Vincent i v.16!


Kommentarer

Love Oliwers mamma

Hej!



jag vet inte vad jag ska säga.

Tester måste förvirrat er lika mycket som mig.

Jag antar att det där testet var en spöktest för alla tester jag gjort efter det där har varit negativa så jag alltså inte gravid.

Jag är glad men ändå lite besviken :( Fast jag vet inte varför !!



Hoppas ni inte tror jag lurat er för jag trodde jag var gravid men ja.. fel man kan ha!!



kram Love

08:48:08 / 2010-04-17 - http://mommyatnineteen.blogg.se/

Finni - Elliotts morsa

Haha håller med dig att det är jobbigt att hela tiden förklara att han minsann fortfarande är liten fast han ser stor ut :P För mig gör det ju ingenting annars förutom det att han är så tung! Jag gillar knubbiga barn och som du säger så kommer man inte behöva oroa sig om dom blir sjuka :)



Hur går allt med pyret?



Kram

11:02:50 / 2010-04-17 - http://mammafinni.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!