Pyret går in i v.18 idag!

Uppe med tuppen idag, Vincent ville gå upp klockan sju. Men då hann han också säga hejdå till sin papps som precis skulle till jobbet. Han verkar dock redan rätt trött igen, så det blir nog en vila om någon timme. Det är sjukt trist väder ute idag, grått och regnigt, typ en prefekt dag för tvättstugan. Så vi får se vad det blir av dagen. Pappa kommer och hämtar oss vid halv fyra så ska vi åka dit och sova där. Ska passa Leon en stund ikväll då pappa hämtar Sussie som varit på sin dotters studentmiddag. Om han inte sover då så får jag känna på hur det är med två kids en liten stund.

En annan sak som skiner upp dagen lite trots väder (förutom att Vincent står och dansar till Lady gaga) är att jag och Pyret går in i v.18 idag! Jag förstår det knappt själv, som sagt vart tar tiden vägen? Jag hinner knappt tänka på att jag faktiskt har en liten i magen. Men antar att det blir mer verkligt då jag känner Pyrets rörelser. Igår kände jag mig så jäkla ogravid. Magen fanns knappt där och tankar om att inte se något liv där inne under UL dök upp igen. Inte långt kvar nu och jag längtar efter att få se med egna ögonen och snart också få känna.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!