Försöker planera dagen..

Undra om några ska till öppna förskolan i vällingby idag, känns så jäkla onödigt att åka dit och sen är den inga där. Kanske dags att gå upp till den som ligger här, men jag drar mig. Känns alltid roligare att gå dit man känner folk. Dessutom är det ju anordnade "ungmammagrupper" vilket de inte har här i järfälla. Men vad spelar det för roll egentligen, man är ju lika mycket mamma trots ålder. Får se hur vi gör!

Igår fick jag mycket gjort, mestadels ute i solen. Så himla underbart när man kan gå i bara linne och solen ligger på å bränner. Vi var ute i parken, åt lunch på altanen, slängde massa skit i svarta sopsäckar, rensade rabatten. Sedan gick vi in och städade i ordning någorlunda bra. Så igår kände jag mig som en supermom, de dagarna är bra.


Kan ni se vart Vincent gömmer sig ? :)


Kommentarer

My

Hahaha gullunge!!

21:26:10 / 2010-04-14 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!