CV & jobbsökande

ååååhå, sitter och pillar på CV för att sätta igång på allvar med jobbsökande. Så jäkla dumt av mig att bara skjuta det framför mig i tron om att det ska lösa sig ändå. Dålig egenskap av mig att inte ta tag i saker direkt istället. Men men here we gooo.. och det är bra svårt.

Jag vill ju skriva ett och dela ut överallt, men samtidigt måste jag anpassa ansökan efter jobben. Så det lär ju bli sjuttioelvatusen olika cvn? Hur göra?

Nu blir det lunch och snart kommer mamma som jag inte träffat på veckor. Barnen kommer bli jätteglada och det är en toppen dag för dem idag :)

Först älskade mormor, sen kommer deras morfar och plockar upp oss. Vincent ska få hämta Leon på dagis (imorse sa han; hämta Leon på dagis NUUUUUUU!). Sedan ska vi upp till Brosimhall och låta dem gå loss på lilla "äventyrsbadet". Sedan vidare hem till barnens morfar för middag!

Så det lär bli sen kväll/natt med Cv skrivande.


Kommentarer

My

Hojta till om du skulle vilja vara vikarie på förskola, kan rekomendera dig isåfall =)

19:15:40 / 2011-09-29 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!