sooon, hit the bed

ARRRGGGHH! Tvättskåpet blåste ut kalluft och kläderna behövde dubbel torktid. Aja allt är vikt och lagt i lådor, även tvätten som gick här uppe är hängd. Lägenheten är relativt städad och jag ska snart in i en dusch, känns bra. Imorgon lämnas barnen på dagis och jag ska söka jobb, hälsa på mormor och morfar (?) och ev. fika med en vän. Jag får passa på att försöka hinna med så mycket som möjligt nu på HELT lediga dagar. Men jag ser fruktansvärt mycket fram emot att börja jobba och vill att mitt gamla jobb ska höra av sig vid eventuell sjukdom. De ni, där har jag överträffat mig själv lite, en perfekt blandning jobb och mamma. Som ni hör är jag rätt trött på att vara mammaledig, jag vill ha en bra blandning! :D

Här är lilla älskling när hon strejkade på dagisgården, meeeen sööööt!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!