Drömmar och trotsålder

Dagen är i full rullning efter en lite halvdan natt. Har drömt en hel del och sovit oroligt. Mysiga och hemska drömmar och söta sms från bästa vän tidigt imorse. Man måste sova otroligt dåligt om man vaknar av en vibration från mobilen som dessutom ligger på golvet. Men det gör inget eftersom jag bara blev glad av det som stod.

Idag är ännu en dag av inskolning, hoppas på att få gå ifrån en stund idag. Tycker att det är på tiden efter 4 dagar. Vincent är bra glad att få vara kvar på dagis lite längre nu och äta mellanmål med de andra barnen. Han har kommit in i en period som är riktigt jobbig till och från. Han kan slåss och skrika och bara stämnga av när vi pratar med honom. Det är så jobbigt och det görmig ledsen när han är dum mot Nova eller andra barn. Men det är väl så det är, visst har man vetat att det skulle vara allt annat än lätt med barn. Eftersom han börjat lite med detta beteende på dagis vill jag att han ska byta avdelning om det blir värre. Han är störst av alla i sin grupp och jag tror att han behöver gå med lite äldre barn nu.


Vincents lockar är all gone, ångest ångest. Men till något lite roligare, Efter att pappa R rakat honom drar han Nova i håret och säger "jag har inget hår, du kan inte dra mig i hååååret"



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!