Fredag den 13e

God morgon! Dagen började bra med lite sovmorgon till halv nio. Natten den var mysig den med, Vincent bara skrek å skrek vid flera uppvak vilket visade sig vara lite bajs i blöjan som var frätande mot huden. Så av och på med ny blöja och svalkande salva. Sen fick han sova med mig och Nova, och det var hur mysigt som helst. R brukar sova inne hos Vincent ibland och om det är något som jag ska göra så fort jag slutat amma så är det de. Bara ligga och krama på min prins en hel natt, en sån lycka. Kommer ha lite seperationsångest när Nova börjar sova i sin säng också, båda barnen har alltid sovit med oss länge!

Fredagen den 13e idag = otursdag. Men jag känner att denna dag kommer bli bra, pappa och lillebror kommer förbi, kanske brorsan och min brorsdotter och senare kanske becka kommer och där emellan alla besök, så ska jag och barnen ha picknick ute på gården. Redo för dagen? Japp!



Båttur mån 9/5 - 112

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!