Hey ho lets go.. Vikt igen..


Bilderna är tagna för två dagar sedan. Tänkte uppdatera er om hur det går med viktminskningen. Drar nu stl.36 i byxor (hm storlek på dessa). Såg nu att jag inte knäppt knappen, kanske ger en aning mer kärlekshandtag då. Hur som helst, jag vägde mig med kläder på igår och vägde 61,8 Har alltså gått ner ett halvft kilo denna vecka. Det början gå lite segt nu eftersom det inte är många kilo kvar. Är ju alltid svårare att gå ner när man är nära sitt mål än när man bär på "övervikt". Som ni vet är mitt mål 60 kilo, inte mer än det. Helst vill jag ligga på minst 58 och max 60. Men jag är så nöjd med det jag åstakommit redan nu.

Nu gäller det att försöka träna bort kärlekshandtagen, de vill liksom inte ge med sig bara av viktminskning. Genom att träna magen finner magmusklerna sin rätta plats igen efter graviditet. (Varför kan inte boobsen finna sin plats och fyllnad igen? är vi inte många mammor som undrar det? suck..)Även armar och ben behöver nog några omgångar. Så nu blir det till att skaffa en tränings dvd!


Kommentarer

Finni - Elliotts morsa

Haha jag håller helt med. Älskar tatueringar ;)



Fan vad snygg du blivit då!

16:33:01 / 2011-01-25 - http://mammafinni.blogg.se/

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma ♥

Bra jobbat! Hur lång är du?

19:28:29 / 2011-01-25 - http://majbebis08.blogg.se/

Anna

SNYGGT! hur lång är du??

22:49:08 / 2011-01-25

farmor

Jättefin ! Vilket jobb Du gjort.Boobsen kommer tillbaka med åren och lite gympa. P-piller kan oxå hjälpa då dom kan se ut som då man är gravid, hjälper inte alla men en del. Nackdel är då att man kan få en viktökning men det är oxå individuellt. Kram.

07:49:45 / 2011-01-26

Anna

Skulle inte du kunna berätta lite om buggan? Hur är liggdelen resp. sittdelen? Funkar snöhjulen bra så man inte är inlåst 4 mån om året? Och om det är något annat du kan komma på! :)

Tack på förhand

08:25:25 / 2011-01-26

ems

älskar din blogg & dina fina bilder! du ser kanon ut gumman, och som en del säger "pappan borde betala ett par nya bröst efter alla barn" haha :D



ni får gärna komma förbi, nu har vi fått lite mer ordning ialf :) kanske nästa vecka?

14:43:46 / 2011-01-27 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!