Fina vänner

Varför är jag inte sjukligt trött? La mig på soffan vid halv tre i natt ch halvsov till halv fyra då R bankade på dörren. Bra att glömma nycklar när man är ute på stan och röjer. Så mellan 03.30 och 07.30 har jag sovit men känner mig konstigt nog utvilad.

Igår kom Sofie över och var mitt sällskap under kvällen/natten. Tycker att det är så sjukt jobbigt att vara ensam och sova ensam hemma. Sofie stannade så länge hon kunde och tog tåget som gick 02.00 hem (självklart fick hon sova kvar). Vilken fantastisk vän jag har! Vi åt Tacos (Tacosallad för mig) och tog ett glas vin med lite grönsaker och dip efter maten, helt klart fredagsmys. Efter en del gnäll från Nova så somnade hon ungefär vid nio för natten.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!