tekniskt fel

Igår la internet av och sedan dess har det varit tekninskt fel, tills nu alltså. Ett dygn utan nätet, liiiite abstinens. Tur att jag haft fullt upp nästan hela dagen. Lämnade Vincent på dagis och tog sedan en långpromenad till IKEA. Ångest för att jag sket i de där kylskåpslåsen sist, bakade här om dagen. Vincent skulle in i frysen heeela tiden och sno lite annars blev dte ett jävla liv. Så idag gick vi dit och köpte present till Leon, lås och en pall för trotsövningar till Vincent.

Efter att ha ställt mig i fel kassa på ikea (tekniskt fel i alla kassor) så kom jag tillslut fram till centrum där mamma väntade. Vi käkade en kina/sushi buffè och hämtade sedan Vincent på dagis. Han blev överlycklig när "mommo" kom och hämtade honom.  Som om han knappt kunde tro att dte var sant, tittade på mig och pekade och sa mommo mommo mommo flera gånger, söto. Sedan hem hit för lite mellis och bus och jag passade på att städa lite.

Kul me dlite kommentarer när man kom in här idag, tummen upp!

Kommentarer

Jasmin gravid vecka 41 med lilla Milo

Berätta hur det går sen med pallen grejen :), var till mvc idag, bra och dåliga nyhter... kolla bloggen...



kram!!!

18:50:31 / 2011-02-18 - http://jasminsnall.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!