Prinsessan Lea



Lea 110830 kl.01.58
2.950kg & 49cm liiiiiten


Ååå så var hon äntligen här, som vi alla har väntat efter denna lilla tjej. Och jag fick äran att närvara under hela förlossningen och vara stöd och hjälpande hand. Vilken upplevelse och Becka var världsbäst, så himla duktig på att ta sig igenom värkarna! Kan knappt tro att det är sant, även fast jag sett det med egna ögon. Min fina lilla guddotter är ute och redo för livet. Vill åka tillbaka och snooosa bebis nu nu nu. Men måste bli frisk först, må denna (höst?)förkylning ge sig av snarast!!!!

Efter ett grymt jobb och lite sjukhushäng med nya lilla familjen så satte jag mig i en taxi hem. 04.30 kröp jag till kojs. Sen kom Vincent och myste vid sjutiden, men efter att pappa R lämnat honom på dagis så sov jag och Nova i ett par timmar. Pratade för ett tag sedan med en lycklig mamma med gråten i halsen för sin fina dotter, precis som det ska vara <3 

Älskar er!   


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!