Jag har gömt mig bakom ett träd som inte finns

Blev visst barnledig idag trots att det är min helg. Vi har delat upp det så eftersom vi ska ta så gott som lika mycket ansvar. Så jag också ska kunna hitta på saker och bara vara Tessan om jag vill. Idag ville Vincents morfar ha honom så lillebror Leon och han kunde leka och barnens farmor plockade upp Nova nyss.

Å vad gör jag då? jag åker i väg för att träffa en av mina finaste och hennes barn, förvisso bara Alexander utanför magen. Så jag tänker umgås med Matilda och busa med Alexander och klappa på lillebror, fantastiskt! Vi tänkte ta en sväng till Bromma blocks för lite variation.


Passar på att ha min SEX IS DIRTY tröja från freddieg
Har klippt av den till "magtröja" :))


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!