UNDERBART KÖP!


Idag gjorde jag förmodligen ett köp jag INTE kommer ångra. De har loppis utanför konsum hela dagen, så när jag skulle över för att köpa frulle fann jag denna. De hade sytt upp massor och man fick välja färg och mönster. Har varit hemma hos mamma och letat efter min vetekudde men det verkar vara ett minne blott. Men vetekudden kan slänga sig i väggen för här är VETEBÄLTET! Vid mönstret är själva vetet. 100:- kronor fick jag ge och då fick jag en liten vetekudde gratis. De tyckte att jag skulle ha den på magen när värkarna sätter igång!


Kommentarer

Emilie

Jag har också ett vetebälte, det hjälpte mig mycket i slutet av graviditeten när man vår så förbaskat trött i ryggen hela tiden. Nackdelen med dom tycker jag är att de tappar värmen så fort. eller det tycker inte du ?

kram

16:56:31 / 2010-09-25 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!