Skogspromenad


(Klicka för större bilder)




Straxt efter klockan åtta imorse gjorde vi oss i ordning för en skogspromenad. Robban är hemma idag och Kaxen ville vi inte skicka hem går. När man har hund får man en liten spark i baken. Igår när Vincent var hos sin mamma åkte vi ner till görvelnslottsområde här i närheten och gick lite längst vattnet. Då hittade vi höstkantareller och det var väl det vi var ute efter idag med. Det blev så himla gott till lasagnen som Vincents farmor bjöd på igår. Men jag måste erkänna att det inte är någon hit för mig. Min kropp är för tung, så R fick plocka idag och jag promenerade bredvid med vagnen. Vi hittade dock inte så mycket så han gav sig ut igen och jag och Vincent la oss och tog en nap. Tänkte kanske springa ner i tvättstugan och ta en spontan maskin, så himla skönt att inte tvätta tok mycket på en och samma gång. Sen ska vi åka och handla hem lite käk, kylen är fortfarande så gott som tom.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!