Uppe med tuppen

Tänk vad en liten timme extra "sovmorgon" kan göra, men idag var det bara att gå upp klockan 06.45. Men jag ska inte klaga jag är mycket nöjd med våra vanliga sovrutiner. Klockan 08.00 passar mig alldeles utmärkt och varje minut över det ser jag som det där lilla extra. Robban gick upp inatt för att titta på UFC gala, så han är fortfarande vaken och sitter just nu och youtubar med Vincent. Jag sprang precis ner i spontan tvättstugan för att slänga i lite tvätt, typiskt att ena maskinen var urfunktion. Ska snart ner igen för att hänga och slänga i maskin nr2. Becka skulle komma med frukost vid halv elva, vet inte om jag står ut tills dess, får nog bli något litet. Sedan drar vi iväg för att fira Chloe som fyllde två år i veckan. Det har varit en fartfylld helg och ikväll kommer jag säkert somna som en stock. Glömde ta tillbaka min kamera sist jag träffade min mamma så därav de bidlösa tråkiga inläggen.



Har föressten gått 23 FULLA veckor idag, imorgon går vi in i vecka 24. Det är alltså nästan 10 veckor längre än vad vi har kvar... jag har sagt det förut och jag säger det igen... SINNESSJUKT!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!