Imorgon sitter jag på nålar..




Febrisen sover och vi har ätit en sen middag. Idag blev det så enkelt som möjligt.. Soppa, vitlöksbröd och små färdiga kycklingspett, mycket gott. Vincent fick en film av sin pappi, men kollade bara några minuter. Han hade väl kollat tillräckligt på barnkanalen idag. Men är han dålig imorgon blir det filmmys med mormor medans jag springer upp och ner tvättis. Vi skulle egentligen gått på fotbollsmatch imorgon, min bror vill att vincent ska börja tidigt. En hammarbytröja var inköpt och hörselskydd skulle inskaffas, det fick dock ställas in eftersom lillskiten gått och blivit sjuk. Men det kommer fler chanser, vi slipper nog inte undan för Vincent ska ju bli en lika stor bajare som sin morbror. Tror inte direkt att Vincent hade kunnat vara stilla, så det hade nog blivit lite kämpigt för min del. Jaja..


Imorgon opereras min pappa, ni som hängt med ett tag kanske vet att han ska donera sin njure. Sussies pappa har inte långt kvar att leva med sin enda och dåliga njure, så detta ska förhoppningsvis få honom att leva ett längre liv. Jag är orolig och nervös inför imorgon, jag vet att risken är minimal att min pappa inte klarar av det. Men tanken finns ju ändå där att jag ska förlora honom, det är en hemsk tanke. Jag vill att klockan ska ticka på och bli 13.00 imorgon, då ska jag kunna ringa till Sussie efter att sjukhuset ringt upp henne. Vill få klartecken på att allt gått bra. Känns inte heller bra att det är pappas födelsedag imorgon...

Här skriver pappa om operationen, saknaden av sin son och hur han mår under dagarna på sjukhuset!


Kommentarer

farmor

Idag går alla tankar till min son och din pappa . Vi får gemensamt hålla tummarna för honom.Allt kommer säkert att gå bra . kram från farmor.

07:19:14 / 2010-06-16



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!