Tack

Vill börja med att tacka alla som sagt sitt i bildvalet. Och ni alla var eniga förutom Vildas mamma och Sofie som inte skrev en kommentar. Jag själv.. kan fortfarande inte bestämma mig. Precis som Jenny skrev så tycker jag att Vincent är mer närvarande och att man får en slags kontakt med bild NR2. Älskar hans stora vackra ögon som har ett slags djup på den bilden. Medans bild NR1 också är jättefin och på den strålar det verkligen om honom. Får se vilken det blir eller om jag lyckas ta ännu en bild som jag verkligen fastnar för!


Jag har precis ätit lunch på jobbet och har en kvart kvar på min rast. Varför går rasterna så satans fort? Bebis har knölat på ett tag och jag har försökt ta vara på den stunden. Obehagligt (mot revbenen) men samtidigt så himla mysigt. Dock verkar h*n ha somnat om igen. Tiden kommer rulla på nu efetrsom vi har fullt upp här, så snart är man på G hem igen. Slipper stänga idag som jag har fått göra under sommaren (sommar tider öppning-stängning), så nu får jag gå en timme tidigare. Wiho!
 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!