Öppnaförskolan

Hemma igen, vi tog en promenad till öppnaförskolan som ligger här. Efter mycket om och men hittade jag dit, jag var uppe och virrade bland helt fel bostadsområde. Gick runt flera gånger och kikade in i alla portar, tillslut var jag tvungen att fråga på ett dagis. Då visade det sig att det inte ens låg på samma sida av vägen. Jag kanske borde ha kollat upp det istället för att bara chansa. Men en lång promenad blev längre, så rätt skönt i detta fina väder. Väl framme var man tvungen att ställa vagnen utanför, så ett låss ska inskaffas. Är så jäkla nojig att någon bara ska gå förbi och rycka den. Vagnar är ju av värde, inga billiga saker direkt. Gick in och överaskades av en enormt bra lokal och väl genomtänkt för barnen. Leksakerna var bättre än jag sätt på något annat ställe. Det fanns ALLT, och Vincent sket i mig från första stund och röjde omkring. Dit kommer vi definitivt gå igen!

Nu ska det solas lite på altanen, hoppas ni har en bra dag! :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!