Öppethus här imorgon ;p

Gokväll/Gonatt! Den obligatoriska Big brother tittningen är slut. Dags att göra sig redo för sängen men finns mycket annat som bör göras också. Vaken sent eller upp tidigt? Har inte hunnit plocka särskilt mycket här hemma eftersom jag kom hem vid halv sex. Därefter vare att leka röris och rensa avloppet som stod på listan. Varför kan jag inte tvinga R att rensa bort allt mitt HÅR som gör stop? Så jäkla vidrigt, men det var bara av med alla kläder och tränga sig in bakom duschkabinen. R underhöll barnen och gjorde god thaiwook. Vincent hoppade in och duschade med mig när jag försökte känna mig ren igen (inte lätt efter att ha rensat avlopp).

Om beställningen på pärlor hade kommit idag som jag trodde så skulle jag förmodligen sitta med det nu. Det är skönt att göra något annat som inte bara har med barnen och göra, hitta en liten hobby.

Ser fram emot morgondagen då det blir fullt hus här hemma. Mina fina vänner Karin & Amanda kommer över (även fast vi ses sällan så är det alltid lika mysigt) Vi hoppas på att kunna grilla, så snälla ge oss vårväder. Utöver det ska jag tvinga dem att hjälpa mig att testbygga borgen till Vincents 2-årstårta. Även min brorsa kommer över med sin dotter, han ska ha henne tis-sön. Om jag är stolt över honom? JAAA! Det finns många som vet om att dem är pappor men skiter i att ta sitt ansvar. Evelinas existens fanns liksom inte för honom och att inte ha några som helst tankar på barn på lääänge och faktiskt ta emot henne med öppna armar gör mig stolt över honom!

Vincent får gå på dagis imorgon, kanske hämtar honom lite tidigare än vanligt bara. Jag Funderar på att börja med ett nytt litet hobbyprojekt, men mer om det sen när jag bestämt mig. Dock inget jag kommer göra i stor upplaga men kanske lotta ut en här och göra till mina barn.. :)


Kommentarer

farmor

Vilken energi du har! Hälsa Michel från farmor då han kommer att jag högaktar honom och tycker att han gör det bra som tar hand om sin dotter trots omständigheter.kram till er alla. Ser fram emot många fina bilder på alla barnen-

07:00:34 / 2011-03-08

Anonym

"WOW, en pappa som tar hand om ditt barn.Borde inte det va lika självklart som för en maamma? Men det är ingen som hyllar en mamma som tar hand om sitt barn - För det är självklart.

09:19:20 / 2011-03-08



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!