ute och röjt lite..

Efter båtturen i lördags vare snabbt hem och göra mig iordning. Färdigsminkad och påklädd packade jag ihop mig och Nova för att åka till Atousa som fyllde 25 (GRATTIS IGEN!). Tanken var att alla skulle till garbo (men de blev hemma fest för dem) så vid halv tio var jag hemma och lämnade Nova och åkte sedan hem till Anthon (Jossan kille) för lite förkrök. Därefter taxi till garbo, och denna gång hade jag skitskoj och blev riktigt partyfull dvs dansglad haha. Blev glatt överraskad när typ alla som jag hade kunnat önska var på ett och samma ställe ♥

Tiden går snabbt när man har roligt och vid stängning blev det taxi hem och bums i säng. Söndagen var SÅ jobbig, snacka om att må som man förtjänade..

Idag har vi inte gjort så mycket mer än parkhäng, passade på att fotografera barnen lite också. De båda har fortfarande en släng av ögoninflammation så det blir inge dagis denna vecka heller. Nu sover de båda och jag passar på att uppdatera lite, ska kolla lite på nätet och sedan bänka mig framför Desperate Housewives som har sesongsavslut ikväll!



Innan vi åkte till Atousa, blev dock en annan tröja och frisyr vid utgång :)


Kommentarer

becka

världens finaste vän & novis :)

PS. Vilka läckra ögonbryn ;)

14:25:53 / 2011-06-09



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!