Se upp här kommer supertess




Cykel/joggingvagnen som jag skrev om, fast för mig är tanken att det blir en inlines-vagn. R tyckte det lät farligt, men jag är tillräckling pussy för att inte åka ner för backar och dylikt. Raka sträckor i lagom fart, jag tror på detta! Skulle ju vara supeeerb om alla ni andra mammor i bloggvärlden och alla som inte bloggar kunde haka på. Då skulle det typ se ut som när motorcykelklubbar har träffar och bara gliiiiider omkring ;D

Får se om jag gör slag i saken, vagnen har jag förvisso redan beställt. Men hämtar och betalar i butik så vi får se hur det blir med denna order...


Kommentarer

Nicole - mamma till C & gravid

Jag vill ha en sån fast som man kan hacka på cykeln :) verkar ursmidigt!

15:25:50 / 2011-06-15 - http://nicoleb.blogg.se/

jenny och vilda

Hahaha gud va härlig header och vilken bild :D hänger med i svängarna här på bloggen fast hinner sällan kommentera!!! puss

15:56:16 / 2011-06-15



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!