äta bör man annars ...



Helt fantastiskt skönt att mamma kom och stod för lunchen. Medans hon kirrade käk så satt jag och nörda mig i paint, men roligt att den nya headern verkar gå hem!

Dagen i ära har spenderats med min mor och om jag ska vara ärlig har jag knappt vaknat och det är lägg dags snart. Kanske ska haka på trenden och skylla på vädret? För visst fasen har det skiftat idag.. mulet, sol, regn, svart, sol, regn osv osv. Men imorgon är jag typ fri, fri från en viss liten dåre vid namn Vincent, hur mycket 2-årstrots rymmer det i honom? Han ska till dagis för första gången på tre eller fyra veckor, har tappat räkningen :p. Jag och Nova tar nog bara dagen som den kommer kanske en promenad till Akalla fram och tillbaka, så att jag kan trycka i mig mer pannkakor (se nedan). Är öppen för förslag i alla fall!



American pancakes m. jordgubbar, jordgubbssås, glass & sirap

(Jordgubbssåsen är sååå god!)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!