Promenera mera



Blev en långpromenad till IKEA och en snabb lunch där. Kom inte hem med mer än tre lampor men pengar gick det åt, tråååk. Glömde såklart köpa vågen, både sist jag var där och nu. Kanske lika bra så att det blir en till långpromenad innan jag väger in mig och börjar kämpa med vikten. Om jag inte kan hålla mig får jag springa över till Anna och se vad jag har kvar att gå ner. Men dagen jag redovisar det för er vill jag vara redo, vill ju inte öka i vikt och vara tvungen att skriva det haha, vikthysteri? njre bara lite ;)

Vincent och Nova sover, på tok för sent för Vincents del så jag måste nog väcka honom snart. Men det är ju så skönt med lite egen tid. Snart kommer elektrikern och ska göra det sista sen så blire storhandling för våran del. Yeey full kyl och frys.. det gillas skarpt! Om jag hinner och får tid över ska jag göra lite GI-kex ikväll, kanske blir lite torsdagsmys för oss.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!