vi är tillbaka

Vi lever! Vi mår bra utöver en förkylning som legat i ett bra tag. Alltså ingenting speciellt som hänt. Snart julafton och mycket att stå i men det är mysigt. Har gjort en checklista som jag bör ta tag i. Imorgon och på onsdag när Vincent är på dagis ska de sista julklapparna köpas. Idag ska vi eventuellt åka och träffa min brorsdotter för första gången, spännande. Har inte så jäkla mycket att skriva, blir därför lite svårt att hålla bloggen vid liv. Ni får gärna (som jag skrivit så många gånger förut) fråga eller be mig skriva om något speciellt.


Något stort för oss här hemma är att vincent säger PAPPA! Han har ju varit sjukt envis med det och sagt BABA ibland men annars MAMMA till R också. Nu äre PAPPA..PAPPA..PAPPA som går på högvarv. Igår snappade han även upp tårta när jag sa att vi kanske skulle få det på Tyras kalas (GRATTIS TILL TYRA!). Några sekunder efter att jag sagt det gick han runt och sa TÅTA TOTA TÅTA TOTA TOTA :)


Nova är en mycket behaglig bebis. Hon sover fortfarande sjukt bra på nätterna och vill äta en gång vid fyra tiden sedan slaggar hon vidare till åtta eller nio. Hon ler och värmer om i hjärtat mest hela tiden. När vi har en stund för oss själva pratar hon gärna och grimaserar. Hon växer och börjar bli stor (en nojja jag fått) fast är fortfarande så himla liten.

Barnen är livet, japp så är det, bäst bäst bäst! 


Kommentarer

farmor

Varit grymt orolig att något har hänt då det har varit så tyst på bloggen. Bra att allt är som det ska med er.Tur är att sussie fått fart på leons blogg så jag fått lite info iallafall. Spännande att ni ska träffa Miches lilla dotter, låt mig höra fort och gärna lite bilder på henne . Kram farmor.

15:17:18 / 2010-12-20



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!