22.30 - 02.00

Vilken jäkla kväll/natt jag hade. Tur att man har en lugn dotter som sov från kl 20.00. Började med att jag kände mig tung i huvet. Under sista akten i idol började jag frysa lite, tillslut låg jag under en filt i soffan i fosterställning. Pratade under tiden med mamma, blev nästan  lite skraj det var en sån konstig känslan. Jag kunde inte komma upp ur soffan på över en timme. Kom liksom aldrig längre än att lyfta huvudet från kudden 2 dm. Låg och huttrade och kände mig som en hemlös ute i snön. Tog mig tillslut upp för att kissa, dricka vatten och krypa ner sängen, vilken jäkla pers det var. Stelfrusen , darrande och mina naglar såg typ blålila ut riktigt jäkla obehagligt. Väl i sängen började halva kroppen att brännas, från midjan och ner resten frös jag fort farande på. ilningar från ryggraden upp i huvet, men helt plötsligt gick det över. Istället blev jag kokhet och började svettas men mellan där när jag var ljummen vart det så skönt. Vaknade otroligt nog upp och mådde bra! Jag lider med er som brukar ha feber och de som inte har ett hem som kan värma dem.

Tack till snälla mamma som pratade med mig under hela min frossa haha.

Satte precis på Pippi till Vincent och Nova sover igen så jag tänkte plocka lite. Mellan 13-15 har vi tvättstuga och sedan tänkte vi eventuellt ta några pulkaåk i parken :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!