trött mamma

Hallå, vad händer med allas bloggar? Håller bloggvärlden sakta men säkert på att dö ut? De bloggarna jag följer uppdaterar allt mer sällan och har tappat sin glöd. Precis som jag och min blogg har gjort.

Jaja hur som helst. Åkt land och rike runt idag känns det som, snacka om att man blir utmattad snabbt numera. Lämnade lillkillen på dagis vid halv tio, tog sedan bussen till kista galleria. Väl där var julklappen till Vincent slut, ringer då BR i vårat centrum. Där fanns det 3st kvar, men de kunde inte lägga undan en ett par timmar eftersom det var under julen..hm. Så då var det väl bara att börja glida hemåt igen, men först kika inne på åhlens efter en sparbössa som såklart inte fanns där. När vi var inne på åhlens gick det larm om att det brann i gallerian så alla affärer stängde igen och allt folk skulle ta sig till närmsta utgång. Då tog jag bussen hem igen, gick runt i centrum tills det blev hämtning på dagis. Förbi hem och slänga in julklapparna och sedan ta oss till Ica Viksjö. Istället för julklapp så fick vi en storhandling på tusenlappen av pappa. Skönt att slippa tänka på en sådan nu när pengarna lätt rinner iväg på julklappar. Sedan hem och typ..städa och äta. Nu sitter jag här och har en hel del kvar att plocka undan. Imorgon kommer snickaren och lägger bänkskivan i köket, halleluja! Vi har levt med "tillfälligt kök" i ett år nu.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!