tid för att andas lite

Mitt lilla monster har somnat. Herregud vilken dag det har varit  hoppas han vaknar på bättre humör imorgon. Eftersom han vaknade på sitt allra värsta humör fick jag skjuta på  läkarkontrollen. Robban kom hem straxt innan fyra så var jag där tills 16 istället. När jag och Novis kom hem igen så åkte vi och handlade lite käk. Till middag blev det hamburgare (utan bröd), snabbt och gott. Det är ungefär så jag gör.. om Robban äter pasta gör jag egen av zuccini. om vi gör rotfrukter i ugn tar jag bara kålrot och morötter inte potatis. Ska bli bättre på  att lägga upp måltider och tips!

Kommentarer

Atousa

brukar oxå köra zuccini pasta ;) hehe strimlar du oxå ?

20:51:42 / 2010-12-09 - http://metrobloggen.se/babyfashionhouse



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!