Synda eller inte..?

Vincent blev lite bättre under dagen och fick följa med sin farmor hem som planerat. Om allt går bra så stannar han kvar över natten. Han har börjat sova där ibland och han gillar det verkligen, känns bra att de har en så fin relation till varandra. Dagens paket som innehöll en liten leksaksbil tog han med sig. Så himla kul att de han får i paketen leker han med hela den dagen.

Robban är på julbord/firmafest med jobbet. Skönt men ändå ångestladdat att vara ensam.. jag har ju Nova men lugnet som är här hemma just nu är jag inte van vid. Skulle var mysigt om någon hade tid att fredgsmysa lite men det verkar inte så. Jag får väl fortsätta i tvättis all night long. Eller inte, blev en maskin nu eftersom Vincent sket ner sitt täcke imorse, alltid lika mysigt. Vilken tur att det händer väldigt sällan!


Jaha.. måste erkänna för er att jag sitter här och överväger en syndarkväll i min ensamhet. Lite choklad några ferarribilar... eller de där underbara havrebollarna jag berättade om eller en skål (läs:påse) chips kanske.. bollar den tanken med mig själv hela tiden. Hur ska detta sluta? kan jag stå emot frestelserna? FORTSÄTTNING FÖLJER.... ;P

Kommentarer

Emilie- Mamma till Liam

önskar jag med hade en sådan familj som villlle ta min son lite då och då så man hade en barnfri dag/natt. men detta händer bara då vi ska iväg någonstans, aldrig när vi bara ska vara hemma =(

Klart du ska unna dig något gott, du är en stark kvinna som kan säga nej dagen efter.

20:21:48 / 2010-12-03 - http://grese.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!