Sushi & gottis :)

Sitter och inväntar fredagsmyset. R ska köpa med sig sushi på vägen hem, kände att det inte fanns något annat jag hellre skulle ta än en GI-måltid. Har inhandlat en godispåse, chips och satsumas, först täntke jag skita i hela den här "unna mig" grejen. Men vafan jag har varit grymt duktig varför ska jag inte kunna unna mig när jag känner så? Känns som att det lätt blir en hets bantning då, vilket jag absolut inte är ute efter. supermsal är inte vad jag är ute efter så jag har inte så jäkla mycket kvar tills jag känner mig nöjd!

Här är en före och efter bild!


 Detta tog mig 2½ vecka!!!


Kommentarer

hemlig

jag vill äta upp dig, i en endaste tugga!

16:37:12 / 2010-12-11

farmor

BRA JOBBAT.

12:47:27 / 2010-12-13

ems

gooooooood work :D looking good!

14:03:15 / 2010-12-16 - http://emstheone.blogg.se/

Vivi

Vart har du tagot vägen? Jag saknar att läsa om er! :( Hoppas att ni alla mår bra! :)



Du är så duktig, skit smal och fin :)



KRAM Vivi

13:19:56 / 2010-12-18



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!