Rockefella



Den här fina blusen och kjolen köpte jag till min brorsdotter, hoppas på att få träffa henne innan jul!!! :)


Gissa om jag blev glad när tjejen som designar kläderna frågade om jag ville ha tröjan och klänningen gratis eftersom det var första proverna. 700 hade det gått på annars, klart man tackar och tar emot! Köpte även en jeansklänning i stl. 9-12 månader som ni ser högst upp.


Hon som äger butiken och märket undrade om vi ville dra ihop ett till "klädparty" med våra vänner. Dock inte 50% på allt, det erbjudandet har dem bara vid jul. Men vi skulle komma överens om lite erbjudanden så jag och Anna tänkte köra efter att februari kollektionen har kommit ut. Någon som är intresserad av att följa med på en sån kväll?

Kommentarer

My

Va kul! Det var ju jätte fina kläder ju!

Min pojkväns syster som har en son kanske är intresserad! ska kolla me henne.

08:24:13 / 2010-12-10 - http://mys.blogg.se/

Nicole - mamma till C

Im in!

13:55:31 / 2010-12-13 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!