mysdag

Novisen idag <3




Vincent ligger och sover, Robban är ute en sväng och Nova ligger och sover på mitt bröst. Dramakomedin Förortsungar rullar på tvn och jag har precis slangt i mig lite jullunch. Min mormor och morfar, mamma och bror skulle ha kommit idag men det blev inte av. Mormor och morfar var dåliga så vi åker dit i veckan istället. Imorse fick Vincent öppna paket som vi inte hann öppna igår och några från min mamma som jag inte orkar släpa på sen. Snacka om att ungen varit sysselsatt hela dagen med dagens och gårdagens paket. Imorgon åker vi och lämnar paket till lilla Evelina och träffar dem, skoj. Blir förmodligen bara en hemma mysdag för oss om vi inte går ut och åker lite pulka på kullarna i parken.

Hoppas ni hade en mysig julafton igår :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!