hard working mum.

Trött mamma, och sen kväll för Kidsen. Eftersom jag kom hem från jobbet så sent som straxt efter åtta så tog jag med öppna armar emot ungarna som lämnades ungefär samtidigt av sin farmor. De blev sen kväll för dem men är det okej att vara ego? På ett kärleksfullt sätt.. Ville så gärna dansa med dem till Melodifestivalen, ha fredagsmys och kramas massor. Hoppas att alla utom jag får sovmorgon imorgon. För mig är det jobb som gäller, 10 härliga timmar som förvisso bara känns som 8. Dags att sussa jag med....men finns så mycket annat som behövs göras. Den där satans tvätten t.ex, fuck! Å matlåda...nääääääj, jag orkar inte! Godnatt.

Kommentarer

My

Klart du ska göra det =)

14:26:41 / 2012-02-05 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!