cry me a river

Hemska hemska dag! Känner mig helt slut efter att ha gråtit ut och varit nedstämd hela dagen. Men jag antar att det är skönt att just gråta istället för att skjuta allt framför sig (som jag förvisso gjort och nu exploderade det). Försöka se en lösning på det mesta även om de är lååångt borta.

När jag hämtade Vincent på dagis kom min stora solstråle springande in i famnen på mig och säger "Miiiiiiiiin mamma, miiiin mamma är bäst i världen" Det gick rakt in i hjärtat och gjorde mig så mycket gladare.

Efter lite om och men (läs: kurragömma) gick till när liggande lekpark och barnen gungade och härjade omkring. Fick dock avbryta eftersom Vincent började dumma sig och kasta sand på nova och inte lyssna på mig. Så det blev sitta sur i vagnen hem och äta mellanmål.

Sedan dess har vi småplockat lite och Vinnie har hjälp mig med tvätten. Hänga lite och fylla ny maskin, duktiga killen!
Har nu tagit en paus i att dammsuga soffan, eftersom Vincent inte ville sluta hoppa på kuddarna när de skulle tillbaka. Men nu verkar han vara rätt fast i Family guy så ska ge det ett nytt försök. 



Bilder från måndagsBUS på lekpalatset :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!