Biggestloser

Godmorgon! Vincent är på dagis, Nova sitter och leker och jag käkar lite frukost bestående av yogurt, äppelbitar och kanel. Becka kommer om ett tag så vi tänkte ha en hemmamysdag, då ska jag passa på att klappa på lillan..JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT KÄNNA SPARKAR :(!!!

Ikväll tänkte jag gå in och skriva en uppdatering om Nova, det är på tiden. Lilltjejen börjar bli sååå stor, men ändå så liten för sin ålder. Hon är en fantastisk liten tjej, så lugn och lätt att ha att göra med och alltid glad.

Slutdatumet för våran "biggestloser tävling" har varit och jag lyckades gå ner från 61,8 - 59,1 kilo. Nu ligger jag mellan 59-60 från dag till dag. Jag känner mig bekväm med min kropp! Nu gäller det bara att hålla vikten och äta hälsosamt för den sakens skull. Här nedan är ett bildresultat..


Kommentarer

cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

precis :) under1-2 månade har jag inte brytt mig något, men har inte gått ner eller upp. står stilla.



jo de funkade, men tyvärr slutade min mjölk nästan så var tvungen att äta normalkkost eller vad man säger ;)



Började idag igen, inge godis läsk chips alls bara poccorn en dag på helgen, ev ett glas cola till. har ej bestämt mig. annars blir de gurkstavar och så med ett glas vatten eller bubbel!



Kramar

10:49:10 / 2011-05-04 - http://weareyoungparents.blogg.se/

farmor

varför skriver Du the big loser? Du har ju gått ner fint efter förlossningen och har en perfekt figur.Du får räkna med att när man slutar banta kan vikten rasa ändå kan bli ända upp till 2 kg.Men man ska alltid tänka på vad man äter och så röra mycket på sig.Har Du några fina bilder att lägga in på Nova lillstumpan, jag för över alla bilder på barnrn till mitt bildgalleri så dom blir kvar ,så roligt att titta på då och då. Kram.

18:32:59 / 2011-05-04

My

Lite styrketräning och kondition på det där så håller du dig så fin som du e =)

Kramis

20:25:28 / 2011-05-04 - http://[email protected]

Ciccie

Du har en superfin kropp Tessan! :) Inte många som har såna kroppar efter att ha fött ett barn, eller två i ditt fall :)

Härligt! Kram

20:50:35 / 2011-05-07 - http://ciccie.blogg.se/

ems

AMAZING!!! Så hoppas jag också att jag ser ut efter min andra :D

21:51:05 / 2011-05-07 - http://emstheone.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!