svar på kommentar

Anonym om Öppethus här imorgon ;p:
"WOW, en pappa som tar hand om ditt barn.Borde inte det va lika självklart som för en maamma? Men det är ingen som hyllar en mamma som tar hand om sitt barn - För det är självklart.

SV: INTE "WOW" för att han tar hand om sitt barn utan för att han gör det så BRA. Han fick veta att hon fanns när hon var 6½ månad, hon är nu 9 månader och han tar henne från tis-sön för att han VILL. Inga krav alltså.  

Klart jag som mamma tycker att det vore lika självklart, jag tycker att det är idiotiskt av pappor som inte tar sitt ansvar. Men tyvärr finns det så många som inte gör det. Och om en mamma skulle lämna sitt/sina barn till pappan och sticka skulle det vara en sån tabu eftersom hon är mamma, tyvärr. Lyckas man skapa ett barn ska man också ta ansvar för det. så där har du helt rätt. Men tycker du lyfte upp kommentaren som något negativt för att jag tycker att min bror gör ett bra jobb! Sen varför vara Anonym?

Ok, passar på att hylla mig själv för att jag tar hand om mina två små kids (och alla er andra mammor) ;D

Kommentarer

farmor

Den som är anonym och inte vill stå för sin åsikt behöver man inte lyssna på ! Kram farmor.

19:03:13 / 2011-03-08



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!