sitta dä, näe sitta dä..

God morgon! känns lite tråkigt att inte vakna till strålande solsken. Men får inte glömma att det faktiskt fortfarande är vinter hur mycket vi än vill ha vår. Istället fick jag ett långdraget uppvak av lillkillen som satt bredvid mig och lekte med duplo i sängen. Mitt huvud fick agera lite motorväg och han förde en konversation med sig själv "sitta dä,näää sitta dä, mmm sitta dä, näääe sitta dä". Den lilla duplogubben fick alltså sitta under, i, på, bak, sidan av bilen!

yeye, idag ska jag först förbi öb och köpa vaderade kuver, sen vidare till älskade mormor & morfar. Väl hemma ska det pysslas med smycken förfullt, hinner nog lägga två på lådan nu innan jag åker också. Måste provgöra Vincents tårta innan hans kalas, vill inte stå där och så går det inte alls ihop. Riddarborg vare...hm ;p


Kommentarer

Emilie-mamma till Liam

haha gullunge, jag vaknade också så imorse, sen somnade jag och då var liam borta, sen vaknade jag till igen och då stod han bara och stirra på mig ...spooky ! =)

Säg till om du behöver tips och hjälp med tårtan, jag hjälper dig gärna så gott jag kan härifrån ;)

09:04:42 / 2011-03-07 - http://grese.blogg.se/

Nicole - mamma till C & gravid

Sluta vara så duktig kvinna! :P

09:25:02 / 2011-03-07 - http://nicoleb.blogg.se/

farmor

Dom är så söta dom små liven.Gläds med dom då dom är små!har skickat ett kort till dig med en beställning på ett armband, kortet kommer till dig i dagarna. Kram.

11:43:04 / 2011-03-07



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!