Mammamys!

Hallå! Vad dålig jag är på det har med bloggen nu. Just i detta stund står jag och steker massor american pancakes, Vincent tittar på barnprogram och Nova sover. Antar att det blir pannkakor till lunch, det var lågt datum på äggen så jag tog vara på dem. Några med blåbär och hallon i och några naturella, mumma! Bullmamma som man är..

Igår var jag som ni såg och tatuerade mig, vågat och eget. Visar snart! Min fina vän Sofie följde med för att vara nanny åt Nova och mamma kom förbi för att vara beredd att hämta Vincent på dagis (om jag inte skulle hinna). Fan vad härlig smärta det är att göra tattoo, gör inte alls ont, alltså ONT. Jag tror att det bara är pace of cake när man fött barn. Hann lagom till att hämta Vincent så mamma kikade vidare i sumpan innan sitt ärende. När hon var klar tog hon tåget hit, hon lekte med barnen och jag lagade mat och tvättade. KLockan blev lite mycket så det blev tvmys och övernattning. Vincent var ju gla när han vaknade, både bli nattad och vakna med mormor. Och jag fick ligga kvar lite i sängen och höra på någon som ropade mommo istället för mamma! Nu är det bara jag och barnen igen och dagens planer är lite oklara. Svårt att pyssla med mitt projekt när Vincent är hemma, han vill också. Inte så lätt med små klåfingriga händer :D

tillbaka till pannkakorna...

Kommentarer

farmor

Vill gärna ha receptet på dina pannkakor som du gör. Är dom GI ?

08:59:28 / 2011-03-04

My

Jag vill oxå ha receptet!! =) Kan du inte lägga upp det här i bloggen?

09:41:42 / 2011-03-04 - http://mys.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!