Hemmamys med kidsen ♥

Sitter och tittar på nyhetsmorgon, det var vakna tidigt idag som gällde. Min sömntuta till son har vänt helt, nu har jag tur om jag får sova till 07.30. Men så länge han vaknar på bra humör är jag nöjd. Låg förvisso kvar i sängen med tunga ögonlock. Höll på att somna gång på gång men så fort jag blir lite frånvarande ropar vincent mamma och ruskar om mig, haha.

Gick upp för att sätta på kaffe men blev nog pigg av att bara gå upp ur sängen för kaffet har jag inte fått i mig än. Jaja, dagens planer? Hade tänkt hitta på något MEN de säger att det ska bli snöstorm och upp till 1dm snö idag + problem i lokaltrafiken. Därför stannar jag hemma och pysslar inför kalaset. Barnen ska få ett eget långbord så jag ska göra lite kakfat och namnbrickor i härliga färger. HEJ pysselmamma!

Nova verkar ha klarat sig från febern av sprutan, den kunde iof komma efter 48h och det har bara gått 24h. Igår fick hon världens skrattattack och kunde inte kolla på Vincent utan att kikna, den härliga stunden varade i 15 minuter, 15 minuter av tokskratt.

Just nu sitter hon här bredvid och skrattar lite och avfyrar ett leènde så fort man tittar på henne. Glada unge!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!