Dagarna som gått

Har varit lite dött här, vet inte riktigt vad jag gjort. I tisdags kom Karin, Amanda, Bror och hans dotter över på dagen. Brorsan lekte mest med barnen och vi hade kompishäng och bakade världens goaste muffins. När tjejerna drog hem började jag göra i ordning middag och Robban kom hem. Brorsan och hans dotter stannade över natten och dagen där på tog vi en långpromenad och sedan tåget till solna. Blev familjemiddag hemma hos mamma vilket var på tok för länge sedan. Det lagades kött i stekpåse, hasselbackspotatis och rödvinssås, mumma. Jag gav mig på att göra rödvinssås för första gången i mitt liv, kikade på lite recept men bestämde mig för att göra utan. Relsultatet gillades av alla och jag själv skulle nästan kunna äta den med sked. Anlände hemma vi 20.00 och var slutkörd, natta ungarna och slänga sig i soffan var väl prio ett. Under torsdagen när Vincent var på dagis jobbade jag med lite smycken, kommer upp ett nytt (vita bergkristallchips) på Namnsmycka.blogg.se. Det armbandet pryder min handled, så himla fint blev det.

Under natten till idag hostade Vincent typ oavbrutet så det fick bli en trip till vårdcentralen och sedan till centrum för att hämta medicin. Väl i centrum hämtade jag ut en mysig lampa som jag har beställt, visar den senare. När jag kom hem och barnen somnade passade jag på att städa och diska. NU är båda barnen vakna, Vincent tittar på Monster inc och Nova sitter här och kramas med mig!

Slänger in lite bilder från dagarna som varit..


världens bästa läsglasögon :p

Söta lilla brorsdotter Evelina

 

Amanda & Nova myser som vanligt :)

 

 

Nova myser med karin ute på altanen medans..


Jag grillade hamburgare :)


Kommentarer

Nicole - mamma till C & gravid

:)

16:45:26 / 2011-03-11 - http://nicoleb.blogg.se/

farmor

Hon är verkligen söt lilla Elvina, blir mer och mer lik Michel som liten.

15:55:36 / 2011-03-12



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!