HON TOG DEN!!!! :D

Allså ni förstår inte hur glad jag är!!! Nova drack 150ml välling och somnade drickandes och ville inte släppa flaskan. Hon sög tag i den så fort jag drog lite i den för att hon skulle suga i sig mera. Detta är verkligen en lättnad för mig, äntligen har jag hittat något som funkar och jag hoppas verkligen att det inte var en engångsföreteelse.

Jag som hade tänkt åka och köpa två nya flaskor imorgon och den ena kostar 175:-, vilken tur att jag inte gjorde det idag. Ni undrar säkert hur i helskotta jag fixade detta? Jag köpte välling med päronsmak eftersom jag kom på att Alexander (matildas son) hade vägrat annan välling när han var liten. Värt att prova trots att vi har 35 liter vanlig välling hemma (Den får Vincent ta). Och så funka det..... JIPPPIJEEEEEEEJ!


Kommentarer

cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Massa tack :D

20:02:36 / 2011-06-19 - http://weareyoungparents.blogg.se/

Jasmin

Men pluttan då¨!!!!!!!!!!!!!!!!



Åhhh men alltså det är ju inte säkert att han gillar imorgon hahaha :D



klart jag vill träffa dig kom på att jag glömt att svara på ditt mess, vad sägs som fre? :)

22:35:37 / 2011-06-20 - http://jasminsnall.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!