9 månaders hejdlös kärlek



Min älskade underbara lilla flicka har blivit 9 månader (13/7). Tänk att allt rullar på i sån fart att man inte hinner med. Det var inte länge sedan som hon ville komma ut med världens fart efter världens kortaste graviditet (kändes som 4 månader). Försöker ta vara på tiden men allt går så mycket fortare med andra barnet.

Nova följer fortfarande sin kurva som ligger lite under normalt. Vid 9 månaders ålder har hon en längd på 70cm och vikt på 8,1kg. Hon kryper omkring och ställer sig mot saker, det lyser bus om hennes blick och det där lilla leendet får mig att smälta. Jag älskar dig mer än livet lilla dotter!


Kommentarer

Patricia, Wilja & Bebis i magen!

Men åh vilken GO bild! :D <3



Vill börja med att säga tusen miljoner tack för dina fina ord! <3 Och så roligt att du verkligen gillar att läsa om oss.. gör mig så glad! Och tack för grattiset till de nya lilla knytet!



Och angående de andra så orkar jag inte lägga en gnutta energi på det. Har lärt mig ännu en gång att jag alltid ska vara för snäll! :/ en dålig egenskap. Fy Patricia!



Massa Kramar.

22:35:44 / 2011-07-16 - http://mammasangel.blogg.se/

Erika

Vilken sötis!

11:50:58 / 2011-07-17 - http://mylittlewords.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!