Viktminskning & recept

Bild tagen imorse

Så här ser jag ut just nu, börjar närma mig mitt mål och har inte så många kilon kvar. Eftersom jag fortfarande inte har någon våg hemma så kan jag inte skriva upp vad vikten ligger på just nu. Men en ska inskaffas snarast. Hoppas jag gjort någon där ute motiverad genom att visa att det faktisk går att äta gott och få bort överflödiga kilon!

 

Här är ett gott recept:

Fläskfilè m. zuccinirullar och pepparotssås

Helstek fläskfilen och ställ in i ugnen. Pepparrotssåsen innehåller grädde, pepparot, salt och vitpeppar..smaka av den lite tills den smakar tillräckligt mycket.

 

Zuccinirullar:

Skiva gurkan på längden och stek med lite salt och peppar, lägg sedan på en plåt.

Blanda ricottaost med salladskrydda och basilka (eller andra kryddor som du gillar)

Bre på oströran på den stekta Zuccinin och läg på en skiva parmaskinka

Rulla sedan ihop och ställ i ugnen i ca 15 minuter

 

(Mixa lite och hitta det som du tycker om. Testa tex bacon istället för parma)

 


Kommentarer

Jasmin gravid vecka 36 med lilla Milo

Hej fina du!



Vad är det för diet du kör på? :) ¨

kram!

11:02:47 / 2011-01-12 - http://jasminsnall.blogg.se/

Anonym

Du är super snygg :)

14:34:50 / 2011-01-12 - http://mammajohannaa.blogg.se/

farmor

Du är verkligen fin ser inre ut som en tvåbarnsmor vill jag lova.Kram från farmor.

PS. Robban måste vara stolt att ha en så fin flickvän DS.

16:20:51 / 2011-01-12



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!