Girlsnight




Vi har soffhäng här hemma, Vincent tittar på film, Nova sover och jag sitter och klickar på datorn och R är och spelar tennis. Igår åkte vi till Karin på tjejmiddag, skönt att beblanda sig med folk (som dessutom inte har barn). Blir ju inte alls ofta det händer förutom hembesök eller date med en person. Eftersom jag åkte dit tidigare så träffade jag Karins  gulliga familj som måste ha varit 5 år sedan sist eller mer. Det bjöds på supergod tårta, vad jag forstod det som av de andra. Snacka om att man blev sugen men höll mig och laddade inför middagen ;). Tacos stod på menyn så för mig blev det en supergod tacosallad (måste göra oftare).


Vid halv tio tog jag och Nova vagnen och rullade hemåt. Det är ju ett helvette att dra singelvagnen (Bugaboo UTAN vinterhjul) så R hämtade oss vid stationen. Sen lekte vi och Nova skrattade för första gången i sitt liv. Tidigare har hon bara försökt och fått fram ett litet "iiiiiih" ljud.



Sen blev det sängen och egentid med en bok. Att jag alltid glömmer bort hur avkopplande det är att läsa. Tips på någon bra bok? (måste vara fängslande från start). Min börjar nämligen lida mot sitt slut.

Kommentarer

Nicole - mamma till C

Faaeen va ni är söta Tessan!

Hmm jag ska kolla upp det där med bok, jag behöver också nåt att läsa!

12:14:30 / 2011-01-08 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!