family <3

Dagen har spenderats hemma hos min mormor och morfar med barnen och mamma. Vi åt lunch och jag passade på att sova en timme och ha lite "barnvakt". Blev rätt sent igår men som tur är sover barnen bra, så får ju skylla mig själv. När vi kom hem åkte vi iväg en sväng till ikea eftersom byrån kommit in. Det är kaos inne i Vincents rum...kläder öööverallt. Hann göra själva stommen på byrån så imorgon gör jag lådorna, sen blire störstädning där inne. Ännu en dag har passerat och det är dags för att krypa nej till kojs. Imorgon blir det dagis för Vincent och sällskap av Matilda under dagen!

Tack snälla underbara mamma som köpte två klänningar åt mig på indiska. En till vardags och en till fest, när jag nu ska ha tid för det, men den va sååå fin :) <3



Snuttan har fattat tycke för sina goa små händer


Kommentarer

Nicole

Hon är för söt din lilla tjej! Tusan att det inte gick att ses idag men jag passar på och plugga istället.. Läsa 100sidor om språk haha :) vi hörs av? Puss

09:02:11 / 2011-01-18 - http://nicoleb.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!