puuh vilken dag!

Det blev visst en rejäl städdag ändå, så himla skönt nu när det är över. Barnens superfarmor erbjöd mig hjälp så vi satte igång vid halv tre ungefär. Jag blev helt finito NU (kl.00.30). Hon hjälpte mig uppe i lägenheten medans jag sprang i tvättstugan. Tvättade sex maskiner, man kan bara tvätta två åt gången i spotanis. Så har haft fullt upp där hela kvällen. Här uppe har jag nu suttit och vikt allt och sorterat ut en del kläder. När jag var klar med det ställde jag in lite disk i maskinen och plockade undan det som blivit framtaget under kvällen. Skönt att vakna till en städad lägenhet och åka iväg till mormor och morfar utan att ha ångest för hemkomsten.

Nu ska jag väl se till att sova lite också..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!